هر آنچه در مورد خودرو میخواهید

در این وبلاگ با هم در مورد خودرو میخوایم حرف بزنیم

هر آنچه در مورد خودرو میخواهید

در این وبلاگ با هم در مورد خودرو میخوایم حرف بزنیم

در این وبلاگ با هم در مورد خودرو میخوایم حرف بزنیم

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

قیمت میتسوبیشی میراژ از سال 2014 تا 2017

تلنبار نمودن استرس های ناشی از زندگی روزمره آسان است ولیکن گذر زمان آن¬ها را تبدیل به معضلی غیرقابل‌کنترل خواهد کرد. قطعا شما برای رهایی از این استرس¬های روزمره نیاز به آن دارید که تفریحی برای خود دست‌وپا کنید و تمامی موارد را فراموش نمایید. مسافرت بروید. انرژی خود را بازیابی نموده و آماده جنگ دوباره با مشکلات زندگی شوید و این دقیقا همان کاری است که میتسوبیشی با میراژ، هاچبک ساب¬کامپکت خود انجام داد. هرچند زمانی که میراژ در سال ۲۰۱۴ معرفی گردید به‌سرعت تبدیل به دومین خودروی پرفروش میتسوبیشی گردید ولی مقدار فروش این خودرو در قیاس با رقبایی خود کمرنگ¬تر شد. راحتی سواری قابل‌بحث میراژ و فضای داخلی نه‌چندان مناسب نمی¬توانست کمکی به افزایش فروش این خودرو نماید لذا نیاز به یک تفکر و تعمق مجدد در میراژ وجود داشت. هم¬اکنون میراژ ۲۰۱۷ بهبودهای قابل‌توجهی را در لیست خود دارد و امید آن دارد که بتواند به رقیبی به سایر محصولات موجود در بازار بدل شود.


  • hosein mola

قیمت میتسوبیشی پاجرو 2 درب از سال 2007 تا 2010

خودروی میتسوبیشی پاجرو مدل ۲۰۰۷ اگرچه ممکن است که جدید به نظر برسد اما طراحی آن بر اساس همان طراحی قدیمی سال ۱۹۹۹ است که کمی ارتقاء یافته است. اگرچه بدنه این مدل پاجرو جدید است اما مشابه شکل گذشته آن طراحی شده و استحکام آن نیز حفظ شده است و طبق معمول دارای کیفیت گذشته‌ی میتسوبیشی می‌باشد. این مدل پاجرو به نسبت دو دیفرانسیل بودنش، آنقدرها هم جاده‌ای نیست. میتسوبیشی پاجرومدل ۲۰۰۷ نه تنها خودرویی محکم است، بلکه توقعات بیابانی بودن را نیز برآورده می‌کند.

 

این خودرو با موتور قدرتمند، کاپوت پایین نسبت به راننده و دید اطراف خوب، گزینه مناسبی برای رانندگی‌های بیابانی است. همچنین پاجرو دارای یک قفل دیفرانسیل وسط و یک جعبه دنده سنگین کمکی نیز هست. همه این موارد کمک کرده است تا پاجرو حتی در مسیرهای بیابانی چالش برانگیز هم عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. هنگامی که گیربکس پنج دنده‌ی اتوماتیک بر روی این خودرو نصب باشد، عملکرد، راحتی و همچنین میزان گشتاور این خودرو به حداکثر ممکن می‌رسد.


  • hosein mola

قیمت بنز slk از سال 2005 تا 2012

نسل سوم مرسدس بنز - اس ال کی (Mercedes Benz SLK) در سال 2011 به عنوان مدل 2012 وارد بازار رقابت در گروه خودروهای دو در سقف تاشو (Roadster) گردید. مرسدس بنز با معرفی این نسل نیز نو آوری های زیادی در صنعت خودرو به ثبت رسانده است .

طراحی خارجی اس ال کی 2012 کاملاً دگرگون شده و از پارامترهای جدید طراحی مرسدس بنز بهره مند می باشد. از خصوصیات این نسل می توان به جلو پنجره بزرگ کاپوت کشیده همانند مرسدس بنز - اس ال اس (Mercedes Benz SLS) ، پروژکتورهای LED ، چراغ های عقب کشیده و فرم خاص صندوق عقب ، آینه های جانبی مستقر روی در ، پیشرانه پرقدرت تر و کم مصرف تر و همچنین تحول در طراحی داخلی را نام برد.

پیشرانه 3.5 لیتری خطی شش سیلندر این خودرو توانایی تولید 306 اسب بخار (hp) قدرت را دارد . همچنین از تکنولوژی تزریق مستقیم سوخت و تنظیم الکترونیکی آن سود می برد. از رقبای اصلی اس ال کی 2011 می توان از ب ام و - زی 4 (BMW Z4) و پورشه - باکستر (Porshce Boxster) نام برد. شتاب اولیه این مدل از اس ال کی 5.4 ثانیه می باشد.



  • hosein mola

 

قیمت بنز e کروک از سال 2012 تا 2015

شرکت مرسدس بنز در سال ۲۰۱۴، تغییرات گسترده‌ای را در کلاس E ایجاد نموده است. تمامی خودروهای سدان، کوپه، کروک و واگن این شرکت در سال ۲۰۱۴ دارای دیفرانسیل عقب به صورت استاندارد و سیستم AWD۴Matic مرسدس بنز به صورت سفارشی هستند و همگی گیربکس ۷ دنده اتوماتیک دارند. تغییرات کلاس Eمرسدس شامل ظاهر جدید قسمت‌های جلویی و عقبی خودرو بخاطر برخورداری از چراغ‌های  LED جلو و عقب می‌باشد. همچنین اصلاح داخل این خودرو هم به زیبایی آن افزوده است. در این کلاس ۵ موتور مختلف موجود است که مدلE۶۳ AMG ۴Matic به دلیل برخورداری از AWD به صورت استاندارد، در بازار جهانی بسیار مورد استقبال قرار گرفته و صدر جدول این بازار را به خود اختصاص داده است. همچنین در این خودرو سیستم ایمنی الکترونیکی و امکانات راحتی از قبیل سیستم کمکی عدم انحراف خودرو، هشداردهنده تصادف، کنترل کروز، سیستم تشخیص عابرین و ترمز خودکار، کمک پارک اکتیو، دوربین دید اطراف و ... موجود می‌باشد.


  • hosein mola

قیمت بنز E تاپ خودرو از سال 1386 تا 1389

سال ۱۳۸۰ بود که ایران خودرو با دایملر پای میز مذاکره نشست تا تولید محصولات مرسدس بنز را در کشور آغاز کرده و این شروعی باشد برای بازگشت مجدد خودروهای این برند پرمیوم آلمانی به بازار کشور. سر انجام در سال ۸۱ مذاکرات دو طرف نهایی و شرکت ستاره ایران به نمایندگی از دایملر فعالیت خود را آغاز کرد.

چهار سال بعد تاپ خودرو به عنوان زیر مجموعه ایران خودرو اقدام به مونتاژ کلاس E نمود. هر مرسدس بنز E کلاس تولیدی در تاپ خودرو شامل ۱۷۴۴ قطعه می شد. با سخت گیری های بسیار کمپانی مادر و نظارت مستقیم بر روی تاپ خودرو، محصولات مونتاژی در ایران کیفیت مشابهی با محصولات تولید شده در سایت اصلی مرسدس بنز داشتند.


  • hosein mola